ILOŚĆ PRODUKTÓW: 0







Informacje

SZYBKIE FAKTY

NIESPOTYKANA OFERTA KRZESEŁ

Oferujemy największy na rynku wybór krzeseł bankietowych i konferencyjnych. Posiadamy ponad 2500 krzeseł na wynajem; wszystkie w doskonałym stanie technicznym i wizualnym: nowoczesne krzesła designerskie, krzesła przezroczyste i krzesła konferencyjne z pulpitem. AMADEO to zdecydowanie dominująca na rynku wypożyczalnia krzeseł Warszawa.

KOMPLEMENTARNOŚĆ OFERTY

Tylko AMADEO GROUP oferuje tak szeroki asortyment wyposażenia eventowego na wynajem. U nas, w jednym miejscu, znajdziesz meble eventowe (krzesła i stoły, fotele, sofy, pufy), meble ogrodowe, największy wybór barów i recepcji, szatnie, parawany, słupki odgradzające, czerwony dywan, ale również nagłośnienie i oświetlenie eventowe, parkiet taneczny i namioty eventowe.

DOPRACOWANA LOGISTYKA

W AMADEO posiadamy najmłodszą flotę samochodową na rynku. Korzystamy wyłącznie z własnych samochodów dostawczych kupowanych jako nowe. Gwarantuje to niezawodność logistyczną. Większość samochodów posiada zabudowę kontenerową przystosowana do przewozu mebli i jest wyposażona w windy towarowe.

PROFIL FIRMY

WYNAJEM MEBLI EVENTOWYCH WYSOKIEJ JAKOŚCI.
PARKIETY I PODŁOGI TANECZNE, MAŁE SCENY I TECHNIKA.

W odróżnieniu od innych firm działających na rynku wynajmu mebli eventowych w AMADEO GROUP nie działamy jak typowa wypożyczalnia mebli i elementów scenografii eventowej. Wynajem prowadzimy wyłącznie z dowozem i montażem wynajmowanych sprzętów, a bogaty asortyment pozwala na realizacje większości potrzeb dotyczących wynajmu mebli i wyposażenia na imprezy. Posiadamy rozbudowany park samochodowy i doświadczone ekipy techniczne, dzięki czemu możemy zaoferować usługi wynajmu najwyższej próby.

Specjalizujemy się w obsłudze rynku warszawskiego, ale wynajem mebli i obsługę imprez prowadzimy również poza województwem mazowieckim.

Jesteśmy pewnym, godnym zaufania partnerem biznesowym, którego kompetencje i profesjonalizm zostały potwierdzone w setkach realizacji na terenie całego kraju.

NASZ ZESPÓŁ

DYNAMIKA ROZWOJU

AMADEO GROUP TO FIRMA DOŚĆ MŁODA
DZIAŁAMY ZALEDWIE OD 2010 ROKU
I WCIĄŻ DYNAMICZNIE ROZWIJAMY SIĘ …

Wynajem mebli eventowych i wyposażenia na imprezy prowadzimy od 2010 roku. Wcześniej zajmowaliśmy się organizacją imprez integracyjnych oraz eventów firmowych. Przez te kilka lat udało nam się zgromadzić na tyle dużą ofertę wysokiej jakości mebli eventowych oraz akcesoriów i wyposażenia technicznego, że pozwoliło to na przygotowanie oferty, która pod względem komplementarności nie ma sobie równych na rynku.

A wszystko to dzięki naszej determinacji inwestycyjnej oraz dbałości o jakość wykonywanych usług wynajmu w każdym najdrobniejszym szczególe.

Dlaczego my?

Tomasz Radwan

właściciel


Pomysłodawca i założyciel AMADEO Group. Doświadczony organizator i manager; przez wiele lat Prezes Zarządu w firmach joint-venture. Absolwent kierunku Turystyka i Rekreacja na WSHiG w Poznaniu, o specjalności: zarządzanie i marketing w hotelarstwie, gastronomii, turystyce i rekreacji.

Typowy strzelec: niezależny, solidny i wytrwały. W pracy pryncypialny szef, wyczulony na punkcie jakości wykonywanej pracy, zaangażowania i uczciwości. Fachowy i rzeczowy, godny zaufania partner w biznesie, przez co lubiany nie tylko przez klientów, ale i pracowników.

Prywatnie typ szuwarowo-bagienny (kandydat do szkoły przetrwania Beara Gryllsa), wędkarz-spiningista i motorowodniak. Straszny gadżeciarz; nie zaskoczysz go pytaniem o nożyczki czy kombinerki (przecież ma w multitoolu).

Propagator życzliwości, dobrego humoru i uśmiechu. Terminator chamstwa, głupoty i nieodpowiedzialności.

Katarzyna Pszczółkowska

specjalistka ds. obsługi klienta


Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu. Energiczna i komunikatywna, niezastąpiona przy bardzo złożonych projektach i trudnych zapytaniach.
Nie boi się żadnych wyzwań. Uwielbia swoją pracę i… swojego psa, który stał się jej hobby.
Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych, nigdy się nie poddaje, a do tego jest niezwykle zdolną i elegancką dyplomatką.

Życzliwa i uczynna, ale kiedy potrzeba również stanowcza. Zawsze można na niej polegać w sytuacjach awaryjnych.

Monika Czyżyk

specjalistka ds. obługi klienta


Pomocna dłoń każdego naszego klienta. Służy poradą w doborze najlepszego wyposażenia na imprezy, rozwieje wszelkie wątpliwości i cierpliwie odpowie na każde pytanie tych najbardziej niezdecydowanych. Niezwykle komunikatywna, kompetentna i odpowiedzialna.

Na co dzień perfekcyjna pani domu – zakręcona na punkcie porządku. Pogromczyni kurzu, brudu i nieczystości w domu ale też i w biurze. Kochająca mama dwóch małych urwisów oraz układna żona. Największym oczkiem w głowie są jej dzieci, o których krążą legendy w okolicznych miastach.

Wielbicielka polskiej kuchni swojej teściowej i pstrąga z przy-biurowego jadła.

Joanna Radwan

specjalistka ds. księgowości


Biurowa specjalistka od faktur i zarządzania pieniędzmi . To ona czuwa nad płatnościami i sprawuje pieczę nad firmową kasą. Siedzi na głowie klientom zapominającym o przelewach.

Z zewnątrz groźna, wewnątrz jednak potulna jak baranek. Uosobienie dobroci, dokładności i pracowitości. Biurowy obżarciuszek i największy sushi-żerca pod Warszawą. Zwolenniczka zdrowego jedzenia, seriali i… butów. Jej największe hobby to obuwie sportowe i jak na prawdziwą kobietę przystało w swojej kolekcji ma ich już ponad 60 par. Na temat kicksów wie wszystko, więc nie zagniesz jej pytaniem o autentyczność modelu czy najlepiej wykonane nike’i na rynku.

Fanka książek Beaty Pawilikowskiej i J. R. R. Tolkiena. Jako jedyna w biurze obejrzała wszystkie części Hobbita, Władcy Pierścienia i nie zamieniła się jeszcze w krasnoluda.