Zasady wynajmu

CENA I OKRES WYNAJMU

  1. Cena wynajmu mebli eventowych i wyposażenia na imprezy uzależniona jest od okresu wynajmu (1 dzień / 3 dni / 5 dni / 7 dni) i podana jest w opisie produktu.
  2. Cena wynajmu namiotów imprezowych uzależniona jest od okresu wynajmu (1 dzień / 2 dni / 3 dni / 4 dni) i podana jest w opisie produktu.
  3. Ubezpieczenie wynajmowanych rzeczy nie jest wliczone w cenę wynajmu; klient odpowiada za wynajęte produkty w całym okresie wynajmu.

OFERTA / ZAMÓWIENIE / PŁATNOŚĆ

  1. Oferta na wynajem mebli eventowych i wyposażenia na imprezy jest przygotowywana w oparciu o informacje na temat dokładnego terminu i miejsca wynajmu oraz warunków na miejscu montażu.
  2. Zamówienia na wynajem przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej drogą elektroniczną (e-mailem).
  3. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez AMADEO jest proforma określająca wartość oraz warunki płatności (stanowiąca jedynie informację handlową).
  4. Akceptacją warunków wynajmu i potwierdzeniem złożenia zamówienia przez klienta jest wpłacenie zadatku w wysokości 50% wartości zamówienia brutto; brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie klasyfikuje zamówienie jest NIEPOTWIERDZONE.
  5. Wpłacony zadatek (przedpłata) nie podlega zwrotowi – prosimy o rozważne składanie zamówień.
  6. Zmiana w zamówieniu należy zgłaszać na min. 14 dni przed jego realizacją; zgłoszone zmiany są uwzględniane w zależności od dostępności produktów do wynajmu; zmiana nie może zmniejszyć wartości zamówienia.
  7. Rezygnacja z zamówienia (w części lub całości) po wpłacie zadatku (potwierdzeniu zamówienia) nie rozwiązuje umowy i dlatego nie stanowi podstawy do żądania zwrotu zadatku (przedpłaty).
  8. Płatność końcowa za wynajem musi nastąpić najpóźniej w przeddzień montażu.
  9. Faktura za wynajem wystawiana niezwłocznie po realizacji wynajmu i wysyłana do klienta pocztą elektroniczną (e-mailem) lub na życzenie pocztą tradycyjną.

TRANSPORT I MONTAŻ

  1. Wynajem prowadzimy zawsze z transportem (dowozem i odbiorem) realizowanym naszymi własnymi samochodami dostawczymi.
  2. Cena transportu jest uzależniona od miejsca imprezy, wielkości zamówienia oraz ew. utrudnień w dostępie do miejsca montażu (schody, winda, daleko od miejsca rozładunku, itp.) i jest ustalana indywidualnie
  3. Montaż mebli eventowych, namiotów imprezowych i wyposażenie na imprezy, rozumiany jako ustawienie w miejscu bezpośrednio przylegającym do miejsca rozładunku, jest wliczony w cenę wynajmu. Wyjątek stanowią krzesła, których rozstawienie stanowi koszt dodatkowy.
  4. Transport i montaż/demontaż w godzinach nocnych (21,00 – 7,00) oraz w święta państwowe jest dodatkowo płatny.

ZASADY UŻYTKOWANIA

  1. Klient (Najemca) zobowiązany jest do użytkowania wynajętych rzeczy zgodnie z ich przeznaczeniem.
  2. Klient zwraca wynajęte rzeczy w stanie niepogorszonym ponad normalne zużycie i uporządkowanym, tzn. nie wymagającym serwisu sprzątającego dla ich odbioru lub demontażu; w innym przypadku klient ponosi koszty dodatkowe ustalane przez AMADEO na podstawie wykonanych czynności dodatkowych (np. sprzątania).
  3. Klient odpowiada za wszelkie uszkodzenia powstałe w okresie wynajmu, również takie, które są spowodowane przez osoby trzecie, niezwiązane z klientem.
  4. Oklejanie wynajętych mebli i sprzętów jest możliwe tylko po uzgodnieniu z wynajmującym i nie może skutkować uszkodzeniem lub pogorszeniem stanu wynajmowanych mebli lub sprzętu; usunięcie oklejenia leży w gestii klienta – w przypadku zwrócenia rzeczy noszących ślady oklejenia klient ponosi koszty związane z przywróceniem stanu rzeczy sprzed wynajmu.
  5. Uszkodzenia wynajmowanych rzeczy są ustalane przy ich odbiorze, w porozumieniu z klientem i wpisywane do protokołu przekazania podpisanego przez obie strony.
  6. Wycena uszkodzeń powstałych w okresie wynajmu jest dokonywana przez AMADEO według własnego cennika.